The day

Idag var det dax för den trede och sista föreläsningen. Jag och Johanna befann oss femton minuter över nio på Påvelundsskolan, och gick därifrån en timma senare. Efter detta åkte jag hem till min underbara mormor, som bor i Påvelund, och hälsade på. Det blev fika och en lektion om hur Facebook fungerar. Verkligen jättesött att mormor skaffat FB!
Nu har jag precis landat hemma i soffan, och tänkte vila några minuter innan det är dax för plugg och städning. Mitt rum har under flera dagar byggt en fin liten hör med kläder, skor och väskor, så det är verkligen på hög tid att jag tar ett röj där!
Runt fem kommer Linda över på en kopp svart, ska bli mysigt att kackla lite med henne!
Nej nu kallar kuddarna på mig! Ha en toppendag!

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: petronella Claeson

Haha, va gulligt det med facebook!!

Hoppas det gick bra på påvelund :)

2009-02-04 @ 15:19:52
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0