Mystiskt försvinnande

Har precis anlänt till Krokslätt efter att ha väntat och väntat på Peter och fysik klassen som aldrig kom. Så nu har jag enen lång håltimma tills nästa lektion. Mycket segt vill jag lova, och speciellt idag också, eftersom att jag är on my own. Anita är sjuk och Johanna mystiskt försvunnen...?
Idag skulle jag träffat min Sofie efter skolan, men eftersom hon inte kunde blir det plugg istället. I för sig vet jag att jag måste och borde plugga, men jag har verkligen kommit in i en "jag orkar inte" period. Tur att man har en styck mysig och underbar Johanna med sig då man ska hårdplugga i alla fall. Om jag hittar henne vill säga, haha!

Nej, nu ska jag nog dra upp och köpa mig en stor kopp svart - mums!
Ha det underbart!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0