Back to school

Och så var även detta lovet slut. Nitton dagar har bara susat förbi, och jag skulle ha kunnat plugga både kemi och fysik, men gjorde jag det? Nej. Och faktiskt så är jag rätt glad för det. Det är inte många lov som man bara stänger dörren till skolansvärld, och bara tänker på sig själv och personerna man älskar. Men det har jag gjort detta lov, och det får mig att må så rackarns bra! Dessutom är det ju bra att skolan börjar, då kommer studenten snbbare! (149 dagar kvar!)

Ikväll blir det plugg och Topmodel. Känner mig verkligen nervös för provet på fredag, be en extra bön för att det ska gå bra!
Ha det underbart mina små rumpnissar, which by the way is the cutest word ever!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0