Bet me!

För första gången har jag, Jennifer Johnsson, slagit vad. Jag och Anita i min klass kommer under en månad äta så nyttigt vi kan, vilket innebär inga kakor, ingen glass eller inget godis. Much pain, men ett vad är ett vad. Om man bryter mot förbudet, eller glömmer av sig, får man, eller snarare måste man, bjuda den andra personen på kaffe - så ät mycket godis nu Anni ;) Tänkte ta mina mått och väga mig också, mest för en kul grej för att se resultat :) Går detta bra sedan fortsätter vi nog med det ett tag till. Verkligen ett grymt tips till er som vill komma igång med träning och bättre kost, har man någon som coachar en och peppar så går det mycket lättare!
Imorgon ska jag hem till mormor och plugga kemi, alltid lika mysigt att vara där och alltid ett stort plus när mormor hajar vad jag snackar om. Vilket jag själv inte gör... Haha, vi hörs imorgon!

Godnattpussar
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: caroline

Heeej jejja!!! Såg att du kommenterat på min blogg!! Du får gärna komma å hälsa på mej när du vill å kan! =) De skulle vara jättekul!! :D Vi får allt ta å ses snart iallafall! Jag kanske ska till gbg i helgen! Vi får ta någon fika du å jag bara så jag får höra vad som händer i ditt liv å så! =) Tycker om dej goding! Kraaam

2009-01-13 @ 14:44:15
URL: http://papayaaa.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0