Host

Jag måste erkänna att jag tycker det är lite extra kul att skriva på morgonen, det är en viss känsla med det bara. Testa och se kära bloggare :) För tillfället sitter jag och knaprar i mig en skinkmacka med advokado och paprika på - mums! Självfallet finns det även en stor kopp kaffe i handen, som denna morgon blev liiite för starkt :) Har haft ännu en jobbig natt med lite sömn, vaknade si sådär en gång i timman och var då uppe i cirka fem minuter och råhostade. Känner inte av det så mycket nu, men senare fram på småtimmarna kommer det nog märkas.
Nej nu hinner jag inte sitta här längre, ska strax iväg till skolan så jag får springa iväg och slänga på lite mascara.

Ha en toppendag!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0