It's cold around me

Hej hopp!
Dagen började med att mammsen väckte mig och jag körde henne till jobbet. Därefter kokades en kanna kaffe och jag drog hem till Emma för lite frukost. Vi käkade, kacklade och tog sedan en promenad i det vackra, men mycket kalla, vädret. Så nu sitter jag här i soffan med en varm filt och mig och försöker få liv i mina tår, samtidigt som jag kollar på en gameldaxare till film på ettan. Snart vankas det fysikplugg, har provet nu på fredag. Usch på det!

Ikväll blir det middag med tjejerna på en grekisk restaurang - smarrigt värre! Ska bli kul att träffa alla också efter semestern :) Skriver några rader senare.
Puss och kram
J.Johnsson




Saknar dig Johanna! Ska bli kul att träffas snart! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yey:D jag saknar dig med gumman<3 mitt lov har gått så fort, saker å göra hela tiden. Men det känns som om det var evigheter sen vi träffades nu. Ser fram emot torsdag:D

Puss på dig vännen<3

2009-01-05 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0