Kväll

Och efter den långa dagen kom kvällen. Dagen har faktiskt känts ovanligt lång, kanske för att jag slutade så tidigt och hann göra en hel del? Känns i alla fall gott att man hunnit med  många saker :) Vad har jag då hunnit göra under denna dag? Jag har varit i skolan, träffat Olivia och käkat lunch tillsammans - har alltid lika kul tillsammans -, shoppat och köpt en supersnygg festklänning :D, handlat mat, pluggat och träffat Matilda! Kom precis hem från hennes, efter en timmas promenad och tre timmas prat :) Haha, verkligen skumt att man kan prata så mycket! I vilket fall var det himla mysigt, och gott att prata av sig med någon som är på samma trappsteg som jag. Träffar inte så ofta sådana personer, och det är alltid lika underbart när man gör det.

Imorgon blir det städning och träning som gäller, rummet är kaos och det är min kropp också ;) Haha. Har också massa personer jag måste ringa, ser du mig så påminn mig. Jag kommer garanterat att glömma hälften av dem.

Sov gott mina änglar.
J.Johnsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0