Modell för en kväll

Kom precis hem från plåtningen, och OJ va roligt det va! Jag och min pingla till klasskamrat tog ett par riktigt snygga bilder vill jag lova, och det slutade med att jag stod med fjorton stycken i min hand, och hon med tjugofyra. De tar väldigt lång tid att lägga upp, så här kommer ett smakprov på en av bilderna så att ni ser hur snygga vi var ;) Resten kommer på Facebook, och troligtvis här också något senare. Får berätta mer details någon annan dag, ska nanogrisa nu som min Filip hade sagt. Och älskling, läser du detta så ska du veta att jag saknar dig dundermycket, och vill att du ska skynda dig hem! Hoppas du har det toppen, och att det inte rullar för mycket!

 

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0