Neeews

Sorry att jag inte skrivit på ett tag, har varit mycket nu inför projektarbetet. För dig som inte vet hade jag och Johanna vår föreläsing om rökning i morse, och det gick oväntat bra :D Eleverna var engagerade och lyssnade bra, och vi babblade på som om vi inte gjort annat. 

Känns som jag har massa saker att skriva om, men jag väljer två av de hetaste nyheterna på menyn:
1. Jag ska till Grekland till sommarn - yeei! 
2. Camilla ska börja jobba på mitt jobb! :D
Verkligen superkul med båda dessa saker, värme är aldrig fel och det är inte vänner på jobbet heller :) Åhh jag ser verkligen fram emot våra arbetsdagar ihop!

Hoppas jag hinner skriva mer ikväll, måste dra nu.
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh du är verkligen en underbar vän=) hihi å va kul att du ska till Grekland=) vem ska du dit med? kramkram

2009-01-20 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0