Orange = mums!

Sitter med dammtrasan i högsta hugg och vet att jag borde torka av rummet, men jag orkar inte. Inte idag. Dagen har varit blandad, mycket va tung, men med goda vänner och mycket skratt glömde man det fort. Åkte in till stan på håltimman. Det blev en vit jacka från Zara - Zara -, en orange väska från Friis and company - Wassléns - och ett par oranga vantar från Rules Of Mary - Rag Lady -. Så med mitt organga jag kommer jag att vara på topp i modevärlden, hörde nämligen att orange är, tillsammans med gul, vårens färg! Och ett stort plus är ju att det är snyggt, supersnyggt! Verkar som att Mrs Beckham håller med mig :)



Träning med  Sofie och softa är vad som står på schemat framöver. Är verkligen underbart när man inte har så mycket i skolan för tillfället! Nu kan jag ägna mig åt saker jag älskar! Ska bli super att åka iväg med tjejerna till helgen också!

Kärlek
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0