Sunday

Vilken härig helg jag haft! I fredags var vi ett gäng hemma hos Johannes, käkade, spelade spel och kollade på film. Lördagskvällen spenderades hemma hos Filip, och runt tio drog vi in till stan och gick på bio med Camilla och Johannes. Det blev den nya Wallander filmen, som var spännande men inte lika bra som de andra enligt mitt tycke, man behövde inte tänka och hänga med lika mycket som i de andra filmerna.
Idag blev det shopping med älsklingen, hittade inte så mycket, men det är alltid kul med shopping! För tillfället håller jag och familjen på att titta på Arn filmen, så ursäkta att jag skriver lite torrt, är inte så lätt att göra två saker samtidigt :)
Skriver mer senare istället.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0