Trettionde januari

Åhh vilken underbar dag jag haft! Visst jag satt uppe halva natten med historian, och trots sovmorgon till kvart i ett gick jag upp åtta noll noll. Det du!
I vilket fall drog jag och mammsen in handlade lite efter skolan, och sedan blev det hem för att städa, vilket verkligen behövdes! Det blev senare en sen luch, eller tidig middag, runt fyra tiden, och därefter in till stan med Matilda för att fika och kackla av sig lite :) Matilda är nog en av de mest kärleksfulla glädjespridare jag träffat, helt underbar! Ska verkligen bli toppen att åka till Grekland med henne :)
När vi var hemma igen blev det filmkväll hos mig med Olivia. Vi såg, åt, målade naglarna, myste och pratade. Finns inget bättre än djupa samtal med den kvinnan vill jag lova!

Nej nu måste jag sova, ska upp och jobba imorgon! Senare ska jag träffa Anna och Camilla, och även sova över hos Camilla i Johannes lägenhet - mys! :) Kommer därför kanske inte hinna skriva imorgon, så jag varnar er redan nu ;)

Sov gott!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0