Underbart!

Vilken sjukt bra helg jag har haft alltså! Anlände till FBK igår vid ett, och sedan drog jag tillsammans med sex andra puddingar till vänner, hem till Jennie. Vi babblade om allt mellan himmel och jord, åt många smarrigheter, och hade det så gott som bara tjejer kan ha det :) Så nu känner jag mig laddad och utvilad, eller kanske inte så utvilad med tanke på att vissa personer drog "Hem till Midgård" skämt fram till fem i morse... Haha! Men vi hade verkligen en toppenhelg, tack tjejer!

Nu ska jag, Petronella, Madde, Rebecka och Olivia snart iväg och fika. Ska bli mycket mysigt :) Pratar precis med tre av dem i telefonen, mycket flummigt både Nella och Becka sitter med två lurar i öronen :D Kvällen kommer nog tillbringas hemma framför tv:n, vilket aldrig är fel!
I morse åkte min älskade iväg ut på de blå haven, kommer att sakna honom såå galet mycket! Hur ska jag klara mig utan dig?

Skriver några mer rader ikväll när jag inte är så speadad och flamsig! Hihi
Puss och pisk
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Beeckaaa

Ohjaa, men hade du vart tillräckligt vaken så hade du nog skrattat åt våra hem te midgård skämt ;D haha tack för en otroligt rolig/mysig helg ! :)

2009-01-25 @ 22:55:24
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0