Vilken kväll!

Klockan står på 04:32 då en sprudlande, skrattande Jennifer dunsar in genom dörren. Kvällen har varit underbar. Goda vänner, god mat och massor av skratt. Det kan helt enkelt inte vara bättre!
Kvällen började med att jag, Malin, Olivia, Hanna och Johanna åkte in till stan. Gamla goda bitar från "Hanson Brothers" spelades i högtalarna, och vi sjöng (eller snarare skrek) med på låtarna vi alla hjärntvättat oss med för några år sedan. Vi landande utanför Lilla Tavernan, en grekisk restaurang med idylliskt utseende och gudomlig mat. Kändes verkligen så underbart att få avnjuta en god middag med människor man älskar, och som älskar en tillbaka. Tårarna fyller mina ögon då jag skriver detta, för visst är det fantastiskt att ha människor i sitt liv som gör en så lycklig. Tack.
Efter maten visade klockan elva, och vi trampade pedalen i mattan för att hinna till Mc Donald's för en stor kopp svart. Väl inne på MD träffade vi även Berra, Samuel, Filip och John. Vi bytte några ord och bestämde oss för att dra hem till Berra. Filmen "The notebook" visades på 50 tummarn, och popcornen satt som handen i hansken i min mun. Nu, efter nio timmar med dessa goa tjejer, är jag hemma i min säng och ska sova. Jag älskar mitt liv. Allt är perfekt.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0