Vilken vecka...

Jag är helt slut. Denna veckan har varit helt fruktansvärd, bara massa plugg och lite sömn. Det suger verkligen, och inte blir det lugnare nästa vecka. Jag vill bara gräva ner mig i en grop och gråta. Usch, varför ska det vara så här? Men trots att det är väldigt jobbigt i skolan nu får jag tänka som Camilla gör och tänka på positivt, snart är det helg och då blir det i alla fall liiite lugnare :) Ikväll ska jag ju också hem till Filip, har inte träffat han på hela veckan så det ska bli jättemysigt!

För dig som klurar på hur mitt Kemi B prov gick kan jag ju bara säga att det gick baaajs. Det var verkligen jättesvårt! Usch och fy för sådana prov.

Hoppas att ni inte har lika mycket som jag att göra, och att jag kanske träffar några av er i helgen!
Kärlek J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min underbara tjej! stackars dig som haft sån jobbig vecka! men nu är det snart helg och då hoppas jag att du ska få det härligt och sova ut! Vi kan väl kanske höras i helgen! Ha det superduper=) kramkram

2009-01-15 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0