Energilös

Sitter och smuttar på en halvljummen kopp kaffe och vet att jag borde gå och snygga till mig inför jobbet, men idag finns ingen energi alls. Borde egentligen känna mig taggad och laddad efter min väldigt slappa semestervecka, men kroppen säger annat. Veckans bästa var nog frukosten med Carro. Var så sjukt längesedan jag träffade henne, bara hon och jag, eftersom hon bor i Jönköping nu mera, så det var riktigt härligt att få träffa denna going igen!
Igår var det jobb som gällde, och sedan bar det av hem till mormor. Blev lite utproving för både hennes och min del, då jag hade tagit hem saker till henne, och hon hjälpt mig med min klänning. Senare bar det av hem till Rebecka för tacoskväll, och sedan kvällspromenad med Carro. Fötterna var helt slut efter en lång dag utan vila, men det var det värt efter en sådan mysig kväll.
Nej nu börjar jag få bråttom, ha en toppendag! Puss & kärlek
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0