Hjärnan och jag.

Att jobba leder till trötta, onda fötter - ask mine. Ögonlocken börjar stängas långsamare och hjärnan bli så där jobbigt seg, ändå gör vi ett försök till att skriva några rader, hjärnan och jag.

Efter jobbet blev det en sväng till torget med mammsen, och sedan hem till kusinerna Oskarsson då Sofie gått och blivit sjuk idag. Det blev lite köttbullar med Patrik och sedan in till staden med min goa kusin Caroline. Våra rumpor slog sig ner på ett av mina favorit caféer - Vanilj - där det fikades och kacklades massor. Vi drömde oss iväg till framtiden, och med Carro vågar man drömma och prata. Vi ligger liksom på samma nivå kring allt det där.
Imorgon är det fredag och jag ska äntligen få träffa min älskade Rebecka, min catdog! Tjejen som jag saknar så stört mycket, träffar allt för sällan och som får mig att må riktigt bra! Ska bli underbart att träffa henne!



Bara för att bilden gör mig så himla glad och för att du är en asbra lillebror.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0