Konstigt kackel

Vi diskuterade det igår. Det där med konstiga idéer. Vi räknade prickarna på väggen. Femtusentrehundrafyra. Idag sprang en annan idé in i min hjärna och jag började räkna hur mycket kläderna i min garderob kostar tillsammans. Siffran fick min haka ner till marken och mina ögon att flyga ut. Jag måste vara galen.
Mina ben är orakade och ögonen trötta. Rummet är mörkt, det lukar såpa och på tungan ligger en smak av fil. Tanken om varför man har en navel egentligen har dunkat i mitt huvud störande länge. Den fyller ju ingen direkt funktion, samtidigt hade det nog sett märkligt ut utan den.

Imorgon kommer ett stort leende ligga på mina läppar; jag ska träffa min Sofie - wiiiiie!
Puss och pisk
J.Johnsson

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0