Syskonkärlek

Relationen till mina bröder är inte som andra relationer. De är speciella på något sätt, vi förstår varandra på ett annat sätt än vad andra människor gör. Kvällen har tillbringats tillsammans med broder Isak. Med några fiskebäckssmörgåsar och en termos med kaffe åkte vi ner till båten, njöt av en mysig kvällsmat, skrev på några låtar och pratade. Bland annat kom vi fram till att vi var rätt så lika...

J - "Isak, vi är ganska lika ändå. Tänker liksom likadant."
Lång tystnad
I - "Äter du det du gillar först eller sparar du det bästa till sist?"
J - "Sparar det bästa till sist. Vadå då?"
I - "Ja men då är vi nog rätt lika..."

Han är härlig min bror alltså, inte som alla andra och det gillar jag mest - han är sig själv.
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: linda

Ni är för sötaa!!Sikken tur jag har som har er som kusiner! <3

2009-07-10 @ 11:32:30
URL: http://happyfeeet.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha sötnosar!! Tur att ja med har er till kusiner :P hihi

2009-07-16 @ 00:06:22
URL: http://papayaaa.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0