Härlig dag med härliga tjejer

Vilken sekund som helst dör datorn så jag skriver en kortis och håller tummarna för att batterierna håller liite till! Dagen spenderades inne i stan med Johanna, var verkligen supermysigt att träffa henne igen! Det blev en sväng till Vanilj och sedan hem till Fiskebäck för lite kackel och njutning av solen och havet. Senare bar det av hem till Petronella en stund och sedan blev det picknick bestående av Mcfeast på önneredsbrygga! Var grymt mysig, och underbart att få hänga lite med denna sköning! Därefter bar det av hem till Frida en sväng och sedan hem igen, och nu måste jag sluta skriva innan detta inlägg försvinner!

 
Mina goa tjejer, tycker om er så mycket! Tack för att ni gjorde min söndag till en toppendag :)

Ha det gott folket! Puss och kram
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0