Dancing in the Hox

Jo då, visste är det sant. För bara några minuter sedan åkte volymen på max i mammsens BMW, även kallad "The Hox", och samtidigt som jag sjöng för allt vad jag hade, drog jag några "vackra" moves. Underbart för mig, fruktansvärt för de stakarna som såg mig... Mihihi.
Egentligen har jag inte så mycket mer att babbla om, eller egentligen så har jag det men jag hinner inte med tanke på att jag snart ska upp igen. Underbart är dock att jag flyger upp ur sängen dessa dagar, då solens strålar letar sig in i mitt rum och väcker mig om månarna - I like! Hoppas detta härliga väder håller i sig ett tag, kan behövas efter en sådan grå vinter.

Sov gott! Pussis
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0