Frulle

Godmorgon kära läsare.
Denna morgon vaknade jag av att Olivia stod och kraffsade på fönstret och ville komma in och käka frulle med mig. Självklart fick hon detta, fast jag vet inte om jag var så himla trevlig att käka med, satt och typ halvsov hela frukosten :)  Efter maten körde jag henne till skolan (jo då, i pyjamasen), och nu är jag hemma igen.


Sitter för tillfället och skissar på ett nytt projekt, som är en sommarklänning. Hoppas verkligen att jag hinner köpa tyg nu någon gång i veckan, vill bara bli klar med den så fort som möjligt :)
Planerna för dagen är Hönö med mammsen, hon har hittat några söta studentklänningar där bland annat från Odd Molly, Hunkydory och andra mysiga märken. Så jag hoppas verkligen att vi hittar något, hade varit superkul!

Ha en bra dag, för det tänker jag ha!
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0