Good morning

God morgon snygging!
Är inte det något av det konstigaste att höra på morgonen? Jag menar seriously vem är snyggve på morgonen liksom? Personligen brukar jag se ut som en bäver dvärg som knappt vaknat. Och oh ja, så ser jag ut just i detta nu.
Gårdagen spenderades hemma hos Anton, Oscar och Hildning, där det blev allt från kittelkrig till Babar till koja under Antons säng - mysigt värre! För er som inte vet vilka dessa krabater är kan jag meddela att det är mina sysslingar, eller kusiner som jag brukar säga, på fem respektive två år. Anna och Tobbe droppade sedan in runt tolv, och då blev det hemgång för min del som skulle upp och jobba idag.
Dagen kommer att bestå av jobb, städ och sedan tripp till Tjörn med vännerna, ska bli roligt! Skriver några rader senare, och hinner jag inte det så ha en toppenhelg!

Här är en gammal bild på mina gossepojkar; Anton, Oscar och Hildning.

     

 

Puss och kram
J.Johnsson

Pssst! Det var ju det här med tips också, dagens tips: "A Wish For Something More" - Amy Macdonald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0