Lördagnatt/söndagmorgon

Jag vet inte vad det är med mig men jag är verkligen jättepigg! Och eftersom jag inte kan sova nu så jag tänkte jag passa på att skriva några rader eftersom jag inte hunnit blogga idag.

Dagen började bra med en basar, men självklart vann jag ingenting som vanligt - otur i spel, tur i kärlek <3 -. Det blev pizza, efter denna förlust av vinster, med några tjej och killkompisar, och senare hem till Lovisa för att fixa i ordning henne till Paj ikväll (vissar kallade det hans fest, vi kallar det date - raaaw!). Då klockan plötsligt stod på för mycket blev det en snabb vistelse hem för att duscha och hämta kläder och smink, och sedan dra med Linda, Petronella och Matilda hem till Camilla som befann sig i Johannes lägenhet. Vi snyggade till oss lite och åkte sedan till Öckerö där det var konsert, men vi var mest intresserade av fikan så klart :D Efter god mat och massa kackel åkte vi hem till Johannes med en hel drös fiskebäckare och tjörnbor, och satt där fram tills runt tre. När vi sedan åkte hem blev jag sittandes i bilen med Matilda, och snart insåg vi att våra magar kurrade igen och att det var dax för en kvällsmacka. Så nu har jag precis kommit hem från Matildas, och från en superkväll med mina favoriter! Ni är så bra!!

Sov gott vänner!
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: petronella Claeson

du är också bra! Tack för en härlig kväll :) ! <3

2009-03-15 @ 13:00:23
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0