Med en minut

Godmorgon kära läsare!
Klockan står nu på fem i åtta, och egentligen borde jag vara på 97 just i detta nuet, men missade den med typ en minut. Jag sprang och sprang, och precis när jag kom fram brände han iväg, och det skulle inte förvåna mig om han satt och gapflabba också. Men som tur är har jag en dunderbra mamma sa att hon kunde köra mig till skolan, och då behöver vi inte åka fören tjugo minuter. Så genast såg jag en möjlighet att blogga lite, och självklart tog jag den chansen :D
Idag är det fredag igen, underbart med helg trots att jag får plugg verkligen hela helgen. Det suget, a lot! Ikväll bär det av till Tjörn med tjejerna, ska bli superkul! Imorgon blir det som sagt plugg, men på kvällen är jag öppen för förslag om någon är på att hitta på något? Bio kanske?

Ha en bra dag folket!
Puss & kram
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0