Flum med dig makes my day




Har precis haft ett mycket skumt samtal med denna filuren, Johanna, där vi kom fram till allt och ingenting. Vi babblade bland annat om att vi verkligen suger på kemi, vi sitter närmligen båda och svettas med labbraporten som ska in imorgon. Och den är inte nådig vill jag lova - baaah. Man vet liksom inte om man ska skratta eller gråta, därför gör vi båda delarna. Det slutade nämligen med att tårarna sprutande av skratt, älskar man inte bara sådana samtal? I do.

Imorgon vankas även historiaprov så det är vad min dag skall ägnas åt. Hinner jag blir det även lite stickande och promenad i solskenet.
Nej nu ska jag skriva slutet på denna jobbiga rapport så jag blir av med den!

Puss och pisk
J.Johnsson

 




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweetest ever <3

2009-03-26 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0