Perfekt

Jag saknar ord. Ord som kan beskriva den glädjen jag känner just nu. Det är som små bubblor som kittlar mig innefrån och ut, och det är en underbar känsla. Allt är så himla bra, så perfekt. Därför är man också livrädd att något ska gå sönder. Jag tar orden som jag, Rebecka och Carro kom fram till förra veckan; Jag älskar mitt liv och vill inte ändra på någonting i det.

Innan lampan släcks måste jag bara meddela att vi precis såg på en underbar film - Revolutionary Road. Jag, och bara jag av åtta personer, tyckte att den var magiskt bra. Budskapet om kärlek och om att älska andra människor var stort och vackert, och filmen sköt mig rakt i hjärtat. Dessutom låg det en mystik över den, och man kunde finna metaforer bakom varje hörn. Underbar är ordet för filmen, underbar.

Changed and pure.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0