Pluggdag



Usch jag vill inte vakna idag. Inte med vetskapen om att jag ska plugga hela dagen. Hoppas plugget går fort så att jag kan träffa lite folk innan helgen är över.

Igår var det jobb och Späck som gällde. En stor glädje var att min klasskamrat Anna alias Mumin var med på Späck, alltid lika mysigt med denna filur! När hon åkte hem drog alla in på bio, så det blev ett snabbt hej och hej då på alla goingar, och sedan åkte jag och Matilda, som anlände på After Späck, en sväng med bilen och babblade om allt och inget. Senare bar det av hem tlll min kärlek som hade varit fastklistrad vid hockeyn hemma hos Nicklas under kvällen. Härligt att ha honom hemma nu igen!

Nu måste jag verkligen plugga, ha en toppendag!
Kärlek över allt annat
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: lindaa

söööötmumrik!!

2009-03-22 @ 15:25:18
URL: http://happyfeeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0