Skratt attack

Jag börjar nästan skratta av tanken på kvällen, har haft så roligt med tjejkompisarna! Det hela började ganska lugnt med att jag, Linda, Oliva, Matilda och Rebecka åkte in till stan och fikade på ett mysigt litet fik på Korsgatan. Men efter att ha suttit där ett tag drog vi vidare hem till Matilda för lite snack, modetidningar och Gossip Girl. Ganska snart hade klockan sprunig iväg, och stod på nio då våra magar kurrade till. Det blev kvällsmat med kokta ägg, fiskebäcksbröd och grönsaker, och det var väl någon gång här det började spåra ut. Det hela slutade med att Petronella, som droppade in till Matilda efter jobbet, stor lipade av skratt och vi andra skrattade så vi fick ont i magen, både åt att hon såg så himla rolig ut och åt det andra också. Det blev i alla fall en mycket lyckad och mysig kväll, men jag känner mig helt slut så nu ska det bli riktigt gott att sova.



Som sagt, jag och Matilda blir inte bra på bilder tillsammans, men själv blir Matilda oerhört vacker :) Du är så underbar vännen, är så glad att jag har dig! <3

Ha det toppen mina vänner!
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: linda

jejja...ja har träningsvärk i magen nu!!Jöösssös vilken rolig kväll!Du är såå braa vännen<3

2009-03-02 @ 00:09:08
URL: http://happyfeeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0