Alla har vi en enhörning inom oss



Trots att ögat kan förvirra dig är vännen på min högra sida egentligen en enhörning. Och hennes namn är Steven. Hon gillar långa skogspromenader, mysiga hemmakvällar och leta efter Candy mountain tillsammans med mig och Räkan, som för det mesta brukar befinna oss i Stevens mage. Eftersom hon är en enhörning kan hon ibland få saker om bakfoten, som den biologiska snoppen - don't ask -, och därför vill jag nu en gång för alla meddela: Hon är så himla skön, allas vår Steven! Underbar och helgalen - that's the reason I love her!

And by the way, Steven and I rock. That's just the way it is. Yeah.
(Utalas med mannen som skiter stämman)

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA det här var nog det ballaste inlägget någonsin:P inte bara för att jag är med på bilden, utan för att det är så oerhört internt så det finns inte..haha skrattar så jag gråter

puss på dig vännen<3

2009-03-13 @ 22:24:06
Postat av: Charlie

O yes! Steven is the best//the banana king

2009-03-14 @ 17:31:05
Postat av: Rebecka

Hahah, du är så sjukt skön Jennifer :D Din blogg är jättehärlig att läsa verkligen! x)

Hell yeah!

2009-03-15 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0