Studentklänningar

Puuh vilken shoppingdag! Okej egentligen shoppades det inte så jättemycket, men många timmars letande blev det. Var först ute på Hönö i en supermysig butik, synd att jag inte kan minnas vad den heter bara. Sedan bar det av in till Minzo på Karljohansgatan, där jag fann the dress. Den var så sjuukt snygg, men självklart var det en felsöm i den :'( Så nu får jag leta vidare i andra butiker! Hoppas på att NK mode eller Chalotte har den, de har det märket vet jag i alla fall... I vilket fall så åkte vi vidare in till stan sedan, men jag ville inte titta på så många mer, jag var och är fortfarande helt såld på klänningen från Minzo! Mammsen hittade en snygg klänning från Desigual, som verkligen var råtuff! Finns det risk att jag tar den? Svar: Ja! Hihi.
Imorgon ska en krönika läsas upp i klassrummet, och jag gillar den men känner att jag egentligen borde finputsa på den istället för att leta efter min klänning, och vilka skor man skulle kunna ha till. Kan man ha annan färg på skorna, eller "måste" de vara vita? Svarta hade varit mums till klänningen...
Denna klänningen hade ju annars inte varit helt fel, varför kan jag inte få din gaderob kvinna?



Nej nu får jag sluta dregla på alla snygga klänningar och gå tillbaka till krönikan.
Ha det gott vänner!

Puss & kram
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Anna <3

DU kan absolut ha svarta skor till klänningen. Det hade jag och de flesta i min klass. Skorna har en tendens att bli helt förstörda på flaket och svarta skor matchar ju till studentmössan :)



PUSS

2009-03-05 @ 08:53:50
Postat av: Rebeeecks

Wei - loved your kronicka ;)

Love my svengelska :D

2009-03-06 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0