Too much information

Nyss hemkommen från en dag i staden med min goa Petronella sitter jag nu på en hård stol i köket och skriver på datorn. Internet är bajs igen, så nu får jag sitta med tusen sladdar i den och skriva på den ståendes på skärbrädan. Suck, hoppas detta ordnar upp sig snart blir galen på att det aldrig fungerar!
Som sagt så mötte jag Petronella inne i stan, det blev en lite rundtur på NK, emma och malena, och Ragtime, och sedan en fika på det - mysigt värre! På bussen hem spårade busschaffören ut och babblade på i micken om både det ena och det andra typ hela vägen hem. Blev allt mellan himmel och jord, och verkligen too much information för våra öron!
Imorgon är det presentation av projektarbetet som gäller, jag och Johanna ska alltså svammla lite lätt om vad vi gjort och även hålla våran föreläsning. Sedan blir det hemgång och plugg, och sedan träffa kärleken. <3

Nej nu får jag plugga lite, ska snart ut på promme med vännerna!
Ha det gött kött!
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej=) måste bara säga att du SKA! sova hos mig, du behöver aldrig fråga om det=) hihi,, du är bäst! älskar dej/ Millan

2009-03-24 @ 20:16:17
Postat av: Petronella Claeson

I like you to pumpkin :) !

Nee, hittade en röd "liknande" hemma så jag dumpade de.. Men jag är fortfarande sugen haha! <3

2009-03-25 @ 23:21:01
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0