Ullared

Helt impulsivt bestämdes det att jag och Filip skulle iväg till Ullared idag. Vi behövde egentligen inget speciellt, ändå köptes det massor av grejer. Bästa köpet var nog mina nya blommiga skor från Vagabond - endast 99 kronor, helt sjukt va billigt! Ett annat bra köp var boken "Smoothies & juicer" som verkar ha väldigt goda drycker i sig, och självklart är det hälsosamma, kalorifria drycker - Jennifer likes! Vem vet, kanske blir det en "Tropisk smoothie" ikväll? Mums!

Nu ska jag gå och fortsätta med min stickning, och sedan blir det att plocka upp alla fynd från dagen.
Puss & kram
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: En gammel indian

Ja tyckte det var supermysigt, trotts att vi blev så hungriga jag har inte ätit förrens nu=) Tack för en underbar dag! Älskar dig sockertoppen min!

2009-03-04 @ 01:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0