Upp och ner

Jag har verkligen totalvänt på dygnet sedan helgen, och det leder till att allt blir upp och ner. Är jättetrött på dagarna och helt speedad på kvällarna, som just nu!
För övrigt har jag inte gjort så mycket denna dag, pluggat för det mesta. Kollade på en halv film förut med Joel, Molle-josef, Samuel, Jonathan och Josef B, som jag inte kan komma ihåg vad den heter... Bra var den i alla fall :D Sen slängdes det ett öga på "Dekan murder", som Jonathan och hans polare spelat in uppe i vår sommarstuga i Dalsland, och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta då jag upptäckte att filmen handlade om en nudist till mördare - min broder, så typsiskt honom! Haha, den var himla rolig om inte annat!

Nej nu ska jag försöka att sova! Btw, imorgon kommer min älskling hem igen - wiiiie! 
Puss & kram
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

å min älskling åker typ på onsdag! haha dom går om varandra helt! hoppas allt är bra med dig vännen/ Camilla

2009-03-17 @ 14:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0