Våga skryt!

Ibland får man faktiskt lov att tycka att man är lite bra, speciellt om man är ute och springer fast att man egentigen inte orkar. Jo då, jag bojkottar verkligen Jantelagen - våga skryt folket! I vilket fall så låg jag som sagt och halvsov förut så jag skrev inlägget nedan, men så fort jag tagit mig upp och ut i skogen märkte jag att detta var ju inte så jobbigt trots allt. Med solstrålarna kittlande på nästippen tog sig en osminkad Jennifer sig fram i Fiskebäck, och trots att jag blev väldigt andfådd, och att t-shirten nästan gick att vrida ur svetten på, är jag väldigt stolt och glad över att jag tog den där joggingturen, och sedan även orkade ett mini corepass. Man mår ju framför allt så himla bra nu! Vill och måste verkligen komma in i ett träningsstim nu, kaggen måste väck! ;)
Men nog om mina bilringar, efter träningen gjordes en mycket smarrig broccolipaj, som åts tillsammans med mammsen, pappsen och broder Jonathan. Har inte träffat han på sjuukt länge, eftersom han varit i Österrike och på praktik, så nu fick jag chansen att prata och mysa lite med honom :)

Om fem minuter börjar House, så nu åker mjukisdressen på och det vankas fruktstund framför tv:n, mums!
Massa kärlek till er alla
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0