Du, jag & London.









Bilderna blev många som togs i London, alldeles för många för att smällas upp här. De kommer nog alla på Facebook snart om jag känner mig själv rätt.
Innan jag åkte lovade jag mig själv att lämna tankarna hemma, att bara ha en oss-helg, prata och tänka på roliga saker och bara roa mig. Och det fungerade, faktiskt. Men jag hann väl inte mycket mer än att komma hem och slå på datorn så var jag där igen. Jag såg bilder på det, och jag märkte hur håren på min kropp reste sig och kinderna blev blöta. Jag förstod inte riktigt själv varför jag började gråta egentligen, det bara högg i mitt hjärta. Jag vill också.

Vi bestämde att vi skulle leka imon, P och jag. Lite nya kläder ska hamna i hans garderob och jag ska få äran att hjälpa honom med det. Förhoppningsvis får jag även tummen ur att vaccinera mig, är verkligen på tiden.

Sex timmar kvar till morgonrundan. Nu tänker jag ta tag i det här. På riktigt.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0