Galenskaps idéer.

Ledig, men kunde ändå inte sova speciellt länge. Vaknade av min sjuka dröm, sådant vill jag egentligen inte drömma. Dagen ser ut att bli vacker, så det blir nog lite skogsmulletime senare. Elller kanske en cykeltur till mormor? Eller kanske både ock? Ut blir det i alla fall.

Med en kopp svart och äggsmörgås i min hand sitter jag och studerar min broder mitt emot. Hans mushe är grymt äcklig nu, för att inte tala om hans utslitna hår. Han och hans idéer.. Men vi är väl ganska lika där i och för sig. Det här med idéer alltså. Jag har fått en galenskaps idé till mitt framtida hem, mihihi. Förstår inte själv varför jag tänker så mycket på det där egentligen.

"Liv.Död.Kärlek.Hat.Tro"

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: rebeckaaaa

Jag tkr om dej min smurf ! :D och jag älskar åh läsa din blogg kvinna, keeeep on writing ! <3

2009-10-21 @ 18:17:46
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0