It's all about love.

Helgen sprang förbi mig. Jag hann knappt känna av den förän den var över.
Mycket var bra, något var tungt. Mina läppar och kinder gick sönder, jag fick saker jag inte
förtjänade, och drack lite för mycket kaffe.

Något som fastnat på min hjärna denna helg är kärlek. Jag har börjat inse hur mycket jag
älskar folket som rör sig runt mig, och hur lite jag egentligen uppskattar det vackra som jag fått;
vänner och familj som faktiskt älskar mig. Och jag kan liksom inte längre hålla tillbaka med den
kärlek jag vill ge till dom, jag vill ge av det jag en gång fått.




Skivan som skapat många bra tankar heter "all about love" - Steven Curtis Chapman.

"Tomorrow morning if you wake up, and the sun does not appear,
I, I will be here.
If in the dark we lose sight of love, hold my hand and have no fear,
cause I, I will be here."


J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0