Längtar.

Vi var på opera. Kunde ju valt en bättre, men samtidigt var det lite kul för då satt man bara och skratta åt dess harmlighet. I vilket fall var det mycket trevligt, alltid kul att dra på sig klackarna och snygga till sig lite extra.

I morse vaknade jag med en sådan där konstig känsla, ni vet man känner något men man vet inte riktigt vad. Sedan när jag satte mig vid frukostbordet med kaffekoppen i hand och blickade ut över trädgården kom jag på det. Jag saknar det, och längtar efter det - jul. Lukterna, smakerna, friden, glädjen, känslan helt enkelt. I år tänker jag gå in stenhårt för det, baka och pynta massor!

Idag blir det jobb till sena kvällen, så om någon är sugen på att hämta mig i Kungälv ikväll så be my guest ;)
Ha en toppenbra dag! Massa kärlek

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0