Livet är som en kladdkaka.

Och kladdkaka är gott. Snuskigt gott. Vi köpte oss en och åt på ett berg. När ögonen släppte havet framför oss och såg på bergen runt omkring, stod han plötsligt där - mufflonfåret. Det blev en riktigt gosig dag med min Beckabus. Plus att jag köpt mig världens fränaste radio på en loppis ute i ingestansland. Nu ska den bara snyggas till lite, och sedan ska den få kläda mitt framtida hem. Vi har kommit fram till att vi vill bo på Tjörn. Någon gång i livet, om det så bara blir för några veckor eller månader. Förälskelsen till denna ö har slagit sig hårt in i våra hjärtan.

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

übermysig daag sunshine, De blev verkligen helt partybäst då vi hann me både loppis, dyrre, mufflis, och Åstol. Helt wounderbaun! Du e bäst kära vän, älskar dej mucho gucho ! <3

2009-10-17 @ 19:12:17
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0