Autumn, marry me.

Jag älskar verkligen hösten. Hade jag kunnat så hade jag gift mig med den. Har börjat ta långa, sena, kvällspromenader på egen hand och kan starkt rekomendera det. Med en stor halsduk runt mig, lite för högt spelandes musik i öronen, dansar jag fram på gatorna, och jag mår så gott av det. Hade någon sett mig hade de nog trott att jag var stupfull eller galen.

Idag har varit en helt underbar dag. Jag har varit hos mormor och bestämt mig för att åka med henne till Sydafrika i vinter, träffat min saknade broder - så skönt, och haft basgrupp med vännerna. Dagen har också varit fylld med ovanligt många tårar, både glädjetårar och tunga tårar, men de har också styrkt mig.
Vissa dagar är bara så himla bra, idag är en sådan dag.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0