The man.

Nu hade det inte suttit fel med nässpray vill jag lova. Men, men vad ska man göra när man inte har någon hemma? Tja i för sig, snyta sig, som jag ägnat hela min dag åt. Känns helt seriöst som om jag kommer snyta ut hela hjärnan när som helst - utan krydd.
Jag gick och lade mig för drygt en timma sedan, men har varit uppe och sprungit runt en massa så nu är jag allt annat än trött. Så jag började få lite busiga idéer och planer i mitt huvud och började smida på några, så för tillfället är hela min säng full med papper, pennor och näsdukar. Har i princip hela livet blivit lite pikad för det där, att jag gillar att anteckna saker och ting. Men jag vet inte, det ger mig en viss ro på något sätt, ordning och reda skall det vara.
Apropå ordning och reda så var jag uppe hos min hemmafruväninna Olivia idag - höhö, som dessvärre också är sjukling i dessa dagar, och lånade några filmer. Hennes mamma skrattade åt min klädsel, och hon själv bara komenterade att hon var chockad att jag inte hade lösgodis.

När jag var hemma hos Sofie härrom dagen så diskuterade vi väldigt mycket framtid. Jag blev nästan förvånad själv när mina läppar sade; "Om jag hittar mannen jag vill leva med nu, så skulle jag kunna tänka mig att förlova mig och gifta mig ganska snart." Jag har alltid haft inställningen att jag vill vänta med allt sådant där, men nu när vänner börjar förlova sig och få stora magar med liv i, vill jag också vara där. Men det finns ju ett litet problem. En man. The man.

J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0