Drömmar och verklighet.

Igår mättade jag magen med spenat och ägg. Den blev förvirrad, men verkade acceptera det. Idag började jag dagen med att ge den annanas, vilket den för tillfället ljublar över, medan mina tänder suckar över de bitar som nu sitter kvar emellan dom.
Grannen som i och för sig bara är tillfällig, har världens gulligaste man. Han hänger ut tvätt nästan varje dag, och plockar omsorgsfullt in den på kvällen. Men jag tror inte att hon uppskattar det, det verkar inte så. Men vad vet jag.
I natt så drömde jag om er. Jag insåg att jag saknade er, massor. Jag grät i drömmen, det gjorde ont i hjärtat.

Nu blir det ut i skogen och klättra i bergen.
J.Johnsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0