Hårlös.

Håret är borta på mitt huvud. Eller ja, inte allt, men väldigt mycket. Jag älskar det. På golvet ligger en enorm hög med kläder som jag helst vill förtränga, och någonstans luktar det typ kokos..? Ja, kokos faktiskt. Jag och Rebecka lekte med Martin idag, och vi samlade raggningspoäng. I got eleven, or perhaps twelve. På natten träffade jag Patrik och vi åkte runt i hans bil, pratade och lyssnade på goa gitarrsolon. Underbart.
Nu ska Jennifer verkligen sova. Imorgon blir det städ och gamlefarfar Olle.

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

I got såååå massa mer raggningspoäng än du ihihi , tack alot för igår, de va kul och du e bäst! <3 /piskrapp

2009-09-26 @ 07:39:45
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0