Ljudet av tystnaden.

En lugn dag på jobbet har passerat. Den sista timman sög jag bara in det, ljudet av tystnaden. Skönt. Hjärnan har varit sjukt jobbig idag och på vägen hem hade jag bara lust att veva ner rutan, kasta ut den och köra över den. Splasch.
Föresten, jag har idag tagit modiga beslut i mitt liv. Närmare bestämt tre stycken. Två hamnar i hemlighetsbubblan, men en kan jag väl avslöja. Piercing.

Dagens guldglimt var nog flickan på trappan. Kan knappt ha varit fyllda två, och orden var inte många. Ändå lyckades hon få fram; "Amma, ja hjälpa dig vagnen upp." Jag smälte.




J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Filippa

Piercing, mee liiike ! Vi måste göra deet :D

2009-09-11 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0