Pysseldag



Hamnar man på Panduro kan man komma därifrån med fina saker.



Och göra kuliga saker med sin skrivbok.



Dagen ger mig en härlig känsla i magen. Kan inte sätta finger direkt på vad det är, det är bara bra.
Jag gjorde något jag inte trodde jag ville eller vågade, och ännu mindre skulle gilla. Jag lunchade. Själv. Det var det bästa på länge. Tankarna hamnade i min nya skrivbok samtidigt som jag smuttade på en kopp kaffe. Detta kan leda till något bra, hoppas jag.
När jag anlänt hem tog jag mig till skogen med fröken Cleve, letade upp några bär och hoppas kunna trolla till saft av dessa små blå. Senare blev jag kidnappad till Kungsmässan och sedan hem till Petronella för kvällsmat, där den sämsta humorn var den bästa. 

Detta inlägg är föresten tillägnat min kära väninna Filippa för att hon är en fjant. Tss.. ^^

J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hahahaha NAW Gulleee! Du är en fjaaaant :D och jag är ingen fjant, men det var ändå gulligt att du skrev ett inlägg åt mig! <3 <3

2009-09-03 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0