Cosy wednesday

Jaha, då sitter man här vid skrivbordet igen. Dax för att maxa plugget så man kan softa ikväll. Idag var det den såkallade "Krokslättsdagen", vilket var grymt segt, men vad gör man inte för att få ett bra idrotts betyg ^^ Vandrade omkring i skogen med Johanna och Anita, och 6 andra personer från 2:an och 1:an på SMOP, och lite nu och då så ringde Bullen mig och muntrade upp mig i bitterheten. Men det är ändå något jag gillar med regn och rusk, det är så mysigt, så cosy.
Efter skolan åkte jag till torget, där jag väntade på att Bullens körlektion skulle ta slut, så jag kunde gå med henne hem och få mat :D Haha. Hittade btw en härlig klänning/tröja på Åhléns som shoppades i förbi farten.
Nej nu får jag nog fortsätta plugga, men tittar nog in här senare och skriver något onödigt ^^

Dagens hot: Den lilla lila
Dagens not: Senapsgul - uhhe!


Puss och pisk <3
Your J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0