Aaaaaj!

Har precis blivit utsatt för något av det värsta som man kan bli utsatt för på denna skola - skrikiga ettor. Är sjukt irriterad, tror att jag snart kokar över. Öronen bara dunkar efter deras skratt och skrik, får de inte ont själva? Nåväl, får väl försöka förtränga dem och tänka på andra trevligheter - som mina goa klasskamrat Johanna :D Har suttit över med henne i skolan i 3,5 timmar nu. Jobbigt, men kul när man har trevligt sällskap liksom :) Vilken minut som helst kommer mammsen och hämtar mig, vilket kommer att bli riktigt skönt. Hon är så snäll och bra, min mamma. Många gånger tror jag att vi inte uppskattar våra mammor tillräckligt, vilket vi verkligen borde. De gör ju egentligen så himla mycket för oss! Tänk vilken värld vi hade haft utan dem, kaos!
Måste dra nu, skolan stänger :P Ska försöka skriva mer imon (inget Internet igen :/), och även göra Alidas utmaning :D

Puss och kram!
J.Johnsson

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sööto:)

2008-11-18 @ 19:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0