Burrigt värre

Sitter här hos mormor med en värmedyna på fossingarna och en mjukisfilt om mig, mys! Det är verkligen jättekallt idag, men också så härligt! Jag älskar vädret som var idag; när solen skiner och det är kallt ute. Passade därför på att promenera lite i solstrålarna, så friskt och skönt. Mmm, I like! 

Har idag skrivit på ett arbete om abort som ska lämnas in på fredag. Och en av anledningarna till att jag måste låna mormors dator är,  ja det stämmer, vi har inget Internet igen. Suck. Men mamma har beställt Telia nu istället, så vi får hålla tummarna att det blir bättre :)
Nu får jag skriva vidare, måste dra hem snart.

Puss i kylan!
J.Johnsson


Kommentarer
Postat av: millan

Hej vännen!! Allt bra?=) saknar verkligen dig! Hinner inte komma på kören imorgon! Men vi kan väl ses snart!! DU är en underbar vän!! Kramkram

2008-11-25 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0