Jag och 8 pensionärer.

Det har blivit dåligt bloggande denna vecka, och det har en förklaring - internet is gone again! Det är först när man blir av med det som man ser hur mycket man använder och behöver det!

Nu sitter jag i alla fall hemma hos min supergoa mormor. Har precis fikat lite och talat om livets stora frågor, vilket jag älskar att göra med henne, hon är så klok!
På vägen hit åkte jag en buss, jag och 8 gammlingar. De såg så konstigt snälla ut, satt bara och log och småpratade med varandra. Jag har kommit på att jag älskar gammlingar, de är så söta och rara, man vill bara krama om dem! Och tänk vad mycket de skulle kunna lära oss.. Jag hoppas att jag blir en gosig gammling när jag blir pensionär. En som de som satt på bussen.

Tänkte nu plugga lite historia, har en hemtenta tills på fredag. Måste försöka bli klar med den idag eftersom jag inte kommer att vara här på fredag - ska på Filips morfars begravning.

Tro, hopp och kärlek.
Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0